לפרטים 1-800-280-281

תואר ראשון ושני יראת 08-8511572 לומדי המשך והסבה מלי 08-8511513

הכירו את המרצים

מירי באום

ד"ר מירי תא-שמע באום

למדה לימודי תואר ראשון באנגלית ובהיסטוריה באוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני באנגלית באוניברסיטה העברית, ותואר שלישי, כמצטיינת מל"ג, באוניברסיטה העברית ובאוניברסיטת אוקספורד. עבודת הדוקטורט שלה עסקה בספרות הפסטורליה ברנסנס האנגלי. הרצתה באוניברסיטה העברית, באוניברסיטת ת"א, ובמכללות אחווה וחמדת הדרום, ומשנת 2007 מכהנת כמרצה בכירה וראש החוג לאנגלית במכללת גבעת ושינגטון. מחקריה כיום עוסקים בהכשרת מורים לאנגלית ובגישות לאנגלית בקרב לומדי השפה, בעיקר מן הזוית האיכותנית. הרצתה בנושאים אלו בכנסים רבים בארץ ובחו"ל.

 

מיכאל שניידמן

ד"ר מיכאל שניידמן

בעל תואר דוקטור מהאוניברסיטה הבלשנית במוסקווה. לאחר עלייתו לישראל ב 1990 לימד אנגלית בבתי ספר יסודיים ובישיבה תיכונית. מרצה במכללה משנת 1994, ומלמד קורסים בגישות בהוראת האנגלית, בלשנות תיאורטית ומעשית, ודקדוק פדגוגי. משנת 2003 מכהן כמדריך פדגוגי למתמחי החוג לאנגלית. מחקריו עוסקים בגישות להוראת האנגלית כשפה זרה, דקדוק אנגלי, האינטראקציה בין רמות שונות של השפה, והשימוש בבלשנות לצורכי הוראת שפה.

 

 

קלרינה

ד"ר קלרינה פריבורקין

בוגרת אוניברסיטת בר אילן עם תואר שלישי ישיר בנושא רוחות מגשרות: נרטיבים בין-תרבותיים של אימהות ובנות בטקסטים פוסט-מודרניים של סופרות אתניות אמריקאיות. במהלך לימודיה זכתה בפרס הרקטור על הצטיינות בלימודים ובמלגה מטעם הקתדרה לחקר נשים ומגדר ע"ש דפנה יזרעאלי. משנת 2008 מרצה לספרות אמריקאית, דרמה, כתיבה יוצרת ועוד בגבעת וושינגטון, אוניברסיטת בר אילן ומכללות נוספות. פרסמה חמישה מאמרים בספרות ומדע קוגניטיבי, יחסי אימהות ובנות בספרות מהגרים, וספרות אתנית אמריקאית. כמו כן הציגה את מחקריה בכנסים בינלאומיים בארה"ב ובאנגליה. נושאי המחקר שלה כעת הם כתיבה אוטוביוגרפית של נשים, זיכרון בכתיבה, חיפוש הזהות האתנית ויחסים במשפחה כפי שהם משתקפים בספרות נשים פוסט-מודרנית.

 

ויטה אוסטייד"ר ויטה אוסטי

בוגרת אוניברסיטת קייב (אוקראינה) עם תואר שלישי בתחום מטודולוגית שפות גרמניות. מרצה בתחומי הדקדוק האנגלי, אומנות הויכוח, ואנגלית למטרות אקדמיות במכללת גבעת וושינגטון משנת 2004. פרסמה כעשרים מאמרים בבלשנות ,מתודולוגיות הוראת האנגלית וחינוך לא-פורמאלי בקהילת דוברי הרוסית בישראל. הציגה את מחקריה בכנסים בארץ ובאוקראינה. מחקריה כיום עוסקים בקשר שבין ידע הדקדוק והבנת הנקרא בקורסי אנגלית למטרות אקדמיות.