לפרטים 1-800-280-281

תואר ראשון ושני יראת 08-8511572 לומדי המשך והסבה מלי 08-8511513

הכירו את המרצים

מאיר אבקסיס

ד”ר מאיר אבקסיס

למד לתעודת הוראה בחנוך גופני במכון לחינוך גופני בגבעת ושינגטון במסלול התלת שנתי והוסמך כמורה בכיר לחינוך גופני, במקביל ללימודיו לתעודת ההוראה, למד והוסמך כמאמן בכיר בהתעמלות ספורטיבית ממכון ווינגייט.
לאחר סיום לימודיו, התגייס לשירות חובה ושירת כקצין אימון גופני בחיל האוויר.
עם שחרורו משירות קבע, יצא ללימודי תואר שני בבוסטון ארצות הברית, שם למד ועבד כמורה לחינוך גופני.
עם חזרתו לארץ, עבד כמורה לחינוך גופני וכראש המדור לספורט בעיריית שדרות.
בשנת תשמ”ד התחיל עבודתו במכללה כמרצה לאנטומיה וביומכניקה.
משנת תשמ”ה משמש בתפקיד ראש המסלול לחינוך גופני.
בשנת תשנ”ז סיים לימודי הדוקטורט באוניברסיטת בוקרשט ברומניה, במסגרת לימודיו חקר את הקשר שבין הישגים לימודיים וכישורים בתחום הספורט ההישגי הקבוצתי והאישי.
במהלך שנות עבודתו במכללה, למד במסגרת מורי מורים במכון מפ”ת והתמחה בתחומים: ניהול אקדמי פדגוגי ומורים חוקרים.
כיום בתפקיד סגן ראש המכללה, ראש המסלול לחינוך גופני ומרכז תכנית התואר השני בחינוך גופני.

2013-10-03 13.36.22

ד”ר חנה ניצן

למדה לימודי תואר ראשון ושני בארצות הברית בחוגי החינוך הגופני: ארגון ומנהל ספורט. המשיכה לימודיה לתואר שלישי בחוג לחינוך. נושא עבודת המחקר שלה הוא “הקניית ערכים אסתטיים ופסיכומוטוריים באמצעות הריקוד”. שותפה לכתיבת הפרק “הריקוד המובנה” בתוכנית הלימודים החדשה של החינוך הגופני בגיל הרך- משרד החינוך, ירושלים. מרבה לתת השתלמויות בפני גננות, סייעות ומורים לחינוך גופני בתחום הריקוד, המשחק והתנועה בגיל הרך.

דני-ברגר-130x150

דני ברגר

למד תואר M.A מורה לחינוך גופני בוגר אוניברסיטת ניו מקסיקו ואיידהו בארצות הברית. מאמן כושר גופני בכיר, מאמן כדורגל, מרצה לכושר גופני ותורת האימון במכללת גבעת וושינגטון. רכז קורס כושר גופני ובריאות במכללת גבעת וושינגטון, רכז קורס מדריכי חדר כושר בבית הספר למאמנים ע"ש הולמן במכון וינגייט. רכז המגמה לחינוך גופני בתיכון אזורי באר טוביה, רכז קורס כושר גופני ובריאות בשלוחות בתי הספר. מאמן כושר גופני ועוזר מאמן במשך 25 שנה בליגת על בכדורגל, בקבוצות בני יהודה, הפועל ב"ש, מ.ס אשדוד הכוח, מכבי רמת גן וכו'.

עידית סולקין

ד"ר עידית סולקין

למדה לימודי תואר ראשון והשני באוניברסיטת תל-אביב בחוג למוסיקולוגיה, המשיכה את לימודיה לתואר שלישי באוניברסיטת בן גוריון בנגב בחטיבת מדעי המוסיקה. נושא עבודת המחקר שלה הוא השפעת שירי משחק על יכולות מוטוריות קוגניטיביות של ילדים. מחקריה עוסקים בקשר בין מוסיקה בשילוב תנועה והתפתחות הילד ובקשר בין שימושי מדיה שונים לכך. מרצה באוניברסיטת בן גוריון בחוג לתקשורת.
בשנת 2006 הוציאה DVD מוסיקלי התפתחותי לילדים שזכה להצלחה רבה ובעקבות כך כתבה תוכנית טלויזיה ראשונה בשיתוף ערוצי הופ ולולי. מאז כתבה ופרסמה עוד כ 10 דיסקי שמע, כתבה וצילמה תוכנית טלויזיה נוספת. מרבה להופיע בפני אנשי חינוך והורים בהרצאות ברחבי הארץ ולהשתתף בכנסים מקצועיים בעולם.

תמונות אריה_1

אריה וינוגרד

למד לימודי תואר ראשון ושני באוניברסיטה העברית בפקולטה לחקלאות בחוג למדעי הצמח בחקלאות. ממשיך את לימודיו לקראת תואר שלישי בפקולטה לחקלאות בחקר השפעות רעיה על כלניות בצפון הנגב. מחקריו עוסקים באקולוגיה של צמחים.  הוא מרצה במכללת גבעת ושינגון בחוג לחינוך גופני בקורס סיור אתגרי. הדריך שנים רבות בחברה להגנת הטבע ובעל רישיון מורה דרך. מגיש לבגרות בבתי הספר החקלאיים עיינות וכנות בחקלאות ביולוגיה ומדעי הסביבה.

 

 

ד”ר סטרימבאום פינקו

למד לימודי תואר ראשון והשני בפקולטה למדעי התנועה הספורט והבריאות University of Bacau – Romania – בחוגים: חינוך גופני והספורט , המשיך את לימודיו לתואר שלישי ב- National Academy of Physical Education and Sports Bucharest – Romania נושא עבודת המחקר שלו הוא שינוי גישה והרגלים כלפי הפעילות הגופנית והספורט בקהילות הדתיות.

פרסומיו עוסקים בהוראת הכדור עף:
ספר- Obiectivizarea instruirii. Ed. Plumb, Bacau-Romania,1996. Volei
כדור עף – גישות חדשות באימון לקראת תחרות- הגיגי הגבעה-1996.
כדור עף ממבט אחר – הגיגי הגבעה – 1999.
מודל הכנת הקבוצה למשחק ברמה הישגית גבוהה: היבט אחר על טכניקת המשחק הגיגי הגבעה- 2000.
כתיבה ועריכת ספר לימודי – “כדור עף- לימוד משחק דרך משחק” – גבעת ושינגטון – 2001

 ד”ר מרים שחף

סיימה תואר ראשון בהצטיינות במכללת וינגייט. את לימודי התואר השני סיימה באוניברסיטת חיפה בשילוב מכללת וינגייט. נושא התזה התמקד בלמידה מוטורית וכותרו היה: ” ההשפעה של אסטרטגיית למידה המשולבת בדרכי למידה שונות (מגוונת וחדגונית) על ביצוע של מטלות מוטוריות סגורות בקרב ילדים הזכאים לסל החינוך המיוחד”. את לימודי התואר השלישי סיימה באוניברסיטת בר אילן. נושא מחקרה היה: “הקשר בין השתתפות בספורט הישגי ומאפיינים אישיותיים לבין הישגים לימודיים בקרב תלמידי תיכון”. במהלך לימודיה לתואר ראשון קיבלה מילגת מצטיין דיקאן. במהלך לימודיה לתואר שלישי קיבלה מילגה ממשרד החינוך, וכן לאורך כל שנות הלימודים קיבלה פרסי עידוד מטעם ועדת המלגות והפרסים של אוניברסיטת בר אילן. כיהנה כמדריכה לחינוך גופני מחוזית במחוז מרכז במשך שש שנים בפרויקט ששם לו כמטרה לעודד את החינוך הגופני במגזר הממלכתי דתי. מאמריה עוסקים הן בהיבטים בריאותיים של פעילות גופנית: השמנה, אוסטיאופורוזיס ורמות הורמונים, והן בהיבטים פרקטיים של יוזמות בחינוך גופני, שעה פרטנית ועוד. חוקרת בתחום של הקשר בין פעילות גופנית ברמות שונות על מאפייני אישיות והישגים בלימודים. ריכזה פורום חשיבה במכון מופת אודות החינוך הגופני במאה ה- 21. משמשת במכללה כמדריכה פדגוגית ומלמדת קורסים בנושאים שונים: משחקי תנועה, למידה מוטורית, חינוך גופני לאוכלוסיות מיוחדות והתפתחות סנסו-מוטורית בגיל הרך. בנוסף לעבודתה האקדמית משמשת כמורה לחינוך גופני במערכת החינוך.

מרתה בן קיש

למדה לימודי תואר ראשון במכללה האקדמית בווינגייט ותואר שני בנושא חינוך קהילתי. נושא עבודת התזה שלה “הפעלת תכנית התערבות למניעת אלימות מילולית בבי”ס יסודי” , חקר מקרה. 10 שנים כיהנה כמדריכת מורים חדשים, בשנתם הראשונה החל מראיונות , שיבוץ , צפייה וכלה במתן השתלמות.

מיקי אופיר

רכזת ההדרכה הפדגוגית, מדריכה פדגוגית בשנה ג’ במסלול החינוך הגופני. תואר שני בפיזיולוגיה במאמץ מאוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה. תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך גופני ממכללת וינגייט.
בימים אלו מסיימת תואר שני בפיתוח מערכות חינוך, מאוניברסיטת חיפה.