לפרטים 1-800-280-281

תואר ראשון ושני יראת 08-8511572 לומדי המשך והסבה מלי 08-8511513

הכירו את המרצים

ראש החוג – ד"ר אליסיה גרינבנק

בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בייעוץ חינוכי באוניברסיטת תל-אביב, ותואר שלישי באוניברסיטת בר-אילן.
נושא עבודת המחקר שלה בתואר השלישי הוא בנייה והפעלה של תוכנית התערבות בתחום הריגשי-חברתי של תלמידים מתבגרים עם לקויות למידה.
בהכשרתה הינה מאבחנת דידקטית ומומחית בשיפור תפקודי למידה. עבדה שנים רבות כיועצת חינוכית במסגרות חינוכיות של החינוך המיוחד. בעברה, הדריכה מורות בעבודה עם תלמידים בעלי לקויות למידה. כיום, מכשירה סטודנטים להוראה וסטודנטים לייעוץ חינוכי. כמו-כן, משמשת גם כמנהלת מרכז "מעגל"- מרכז עוצמה בגבעה לסטודנטים עם מוגבלויות.

ד"ר גלית אגם בן ארצי

בוגרת אוניברסיטת בר –אילן בהצטיינות בחוג לחינוך מיוחד בבית הספר לחינוך.
נושא עבודת המחקר שלה בתואר השלישי הוא קשרי חברות של ילדים צעירים עם אוטיזם בתפקוד גבוה. במהלך לימודי הדוקטורט קיבלה מלגת נשיא על הצטיינות בלימודים.
בהכשרתה הינה מאבחנת דידקטית ומומחית בשיפור תפקודי למידה, בוגרת מרכז חדד לחקר דיסלקסיה ולקויי למידה באוניברסיטת בר אילן.
כיהנה כמדריכה ארצית ללקויות מורכבות באגף לחינוך מיוחד של משרד החינוך וכן כמומחית תחום (Autism spectrum disorder) ASDבמתי”א גבעתיים בה הדריכה וייעצה בתחום זה לצוותים חינוכיים ולמשפחות. ריכזה והנחתה תכנית התערבות לקידום תפקוד חברתי-רגשי של ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה, ביחידה להשתלמויות והדרכה, אוניברסיטת בר-אילן.
חברה בצוות היגוי עירוני של העיר קריית אונו בתחום השילוב ופיתוח דרכי הערכה ואבחון תעסוקתי עבור מתבגרים בעלי ASD.
פרסומיה עוסקים באוכלוסיית ASD ובעיקר בעלי התפקוד הגבוה.

תמונה לאתר- דר אסתי איזמן

ד”ר אסתי איזמן

ד”ר איזמן סיימה את לימודיה לקראת תואר ראשון, שני ושלישי באוניברסיטת בר אילן. נושא עבודת המחקר שלה הוא השפעות ההתקשרות, הרווחה הנפשית והאוריינטציה הדתית על איכות האינטראקציה התווכית בפרספקטיבה תלת-דורית. במהלך לימודיה זכתה למלגות הצטיינות ונכללה בין מלגאי שופף לתואר השלישי. לד”ר איזמן נסיון רב בעבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים והיא כיהנה כמדריכה מחוזית במחוז מרכז לשילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל. היא עובדת כחברת סגל במגמה לחינוך מיוחד באוניברסיטת בר אילן ומרכזת בו את התכנית להכשרה מעשית. תחומי מחקרה מתמקדים בגורמים קוגניטיביים ואפקטיביים הקשורים להתנסות בלמידה מתווכת וכושר ההשתנות הקוגניטיבי בקרב ילדים רגילים וילדים בעלי צרכים מיוחדים.

תמונה רחלי ברגר

ד”ר רחלי ברגר

למדה באוניברסיטת בר-אילן – לימודי תואר ראשון בחוג לפסיכולוגיה, אמנות יהודית וספרות משווה, תואר שני בתולדות ישראל, תעודת הוראה באמנות יהודית, ותואר שלישי ביהדות זמננו. נושא עבודת המחקר שלה הוא השפעת השואה על האמנות החזותית הישראלית של ‘הדור הראשון’. במהלך לימודיה קיבלה מלגות מטעם אוניברסיטת בר-אילן (מלגת נשיא לדוקטורנטים מצטיינים) ומטעם יד ושם (מלגת דוקטורט ע”ש דנק גרטנר). מחקריה עוסקים בהיבטים היסטוריים-אמנותיים בהתמודדות עם השואה. היא מרצה במכללות אקדמיות לחינוך: מכללת תלפיות בחולון, מכללת גבעת וושינגטון ומכללת חמדת הדרום, ומשמשת כחברת מערכת בכתב העת של מכללת תלפיות. השתלמה בתחום שימוש באמנויות ככלי חינוכי במכללת אחווה.

ד”ר מרים כהן – אבנרי

למדה לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה ובקרימינולוגיה באוניברסיטת בר-אילן. המשיכה את לימודיה לתואר שני ושלישי בפסיכולוגיה חינוכית ומחקרית באוניברסיטה העברית בירושלים. במסגרת לימודיה לתואר שלישי בפסיכולוגיה חקרה את נושא החברות הדיאדית בין ילדים בתקופת טרום-התבגרות והקשריה להסתגלות לביה”ס. במהלך לימודיה קיבלה מלגות מטעם אוניברסיטת בר-אילן ומטעם האוניברסיטה העברית בירושלים. בעשר השנים האחרונות עובדת כפסיכולוגית חינוכית במסגרות חינוכיות שונות (בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד) ובטווח גילאים רחב (החל מגילאי 3 שנים ועד גילאי תיכון). עוסקת בהדרכת צוותים חינוכיים בתחומים שונים כגון: לקויות למידה, הפרעת קשב וריכוז, תקשורת עם הורים וכיו”ב. כמו כן עוסקת באבחון פסיכו-דידקטי ובטיפול התנהגותי-קוגניטיבי.

רונית סבן

למדה לימודי תואר ראשון ושני באוניברסיטה תל אביב בחוג להפרעות בתקשורת. כעת לומדת לתואר שלישי באוניברסיטת בר אילן בחוג לחינוך. עבודת המחקר שלה עוסקת בהבנה של שפה פיגורטיבית בקרב אוכלוסיות מיוחדות. בעבודתה היא מדריכה במשרד החינוך, באגף לחינוך מיוחד, בתחום מוגבלות שכלית כמו כן, היא רכזת קלינאיות תקשורת ומומחית תחום ASD במסגרת מתי”א.

ד”ר אסתר זרצקי

עסקה רבות בנושאי תקשורת ישירה ומקוונת ושימושיה במערכת ההוראה ופרסמה מחקרים חשובים. היא תלמד את הקורס שעניינו שיטות מחקר ומיומנויות בלמידה ובהוראה ותהיה אחראית לניהול הסדנה והפרויקט.