

אין ספק שהחינוך ניצב בראש סולם הערכים של חברתנו. חינוך הוא גם מצוה ראשונה במעלה והפונה לתחום זה עושה זאת מתוך שליחות פנימית. למושג "לימודי חינוך" בהקשר של מכללה לחינוך שני רבדים: האחד – הכשרה פדגוגית – מקצועית המצויה בבסיס כל מכללה המכשירה מורים ברחבי הארץ והעולם…. להמשך קריאה
לחץ כאן.



לצד ההכשרה הדיסציפלינארית קיימת ע”פ מתווה אריאב ליבת לימודים בתחום החינוך. ליבה זו חוצה מסלולי גיל ומקצועות הוראה. בסיס זה מהווה מרכיב חובה גנרי למתכשרים להוראה לחטיבות הגיל השונות ולתחומי הדעת השונים. הרעיון הוא שמורה הוא קודם כל מורה-מחנך ואחר כך מורה למקצוע מסוים. לימודי הליבה נפרשים על כ 30-36 ש”ש והם כוללים ארבעה מרכיבים:
א. לימודי חינוך- לפחות 4 ש”ש, סמנריון בחינוך והוראה.
ב. פדגוגיה ומתודיקה בהוראה…להמשך קריאה
לחץ כאן.
פרס סמנריון מצטיין בחינוך
פרס ראש החוג לחינוך לשנת תשע"ד יוענק לסטודנט/ ית על עבודה מצטיינת בחינוך שתעסוק בנושאים הבאים:
1. המקרא כהשראה למחנך בין זמננו.
2. אישיות כל שהיא כהשראה למחנך בן זמננו.
3. שילוב ערכים בתוכניות לימודים.
את העבודות המועמדות לפרס יש להגיש באמצעות מרצה הסמנריון עד ספטמבר 2014 . על מרצה הסמנריון לתת המלצה ונימוקים לבחירתו (לא יותר משתי עבודות למרצה)
הפרס יינתן בע"ה בטקס הענקת תארים ביוני 2015.