לפרטים 1-800-280-281

תואר ראשון ושני יראת 08-8511572 לומדי המשך והסבה מלי 08-8511513

הכירו את המרצים

1אפרת בוכריס תמונה לאתרראש החוג – ד"ר אפרת בוכריס

נשואה +6
מגורים: כרם ביבנה

בעלת תואר ראשון במוסיקולוגיה ובהסטוריה של ע"י מהאוניברסיטה העברית בירושלים (בהצטיינות) ותעודת הוראה מבית ספר לחינוך שם. בעלת תואר שני ושלישי במוסיקולוגיה (בהצטיינות) מאוניברסיטת בר אילן. עבודת הדוקטור שלה אינטרדיסציפלינרית ומשלבת מוסיקה, תנ"ך ותולדות האומנות. סיימה בהצטיינות את הקונסרבטוריון למוסיקה ע"ש רובין במחלקה לפסנתר. נוסף על כך סיימה לימודי אדריכלות ועיצוב פנים ב"אורט קריירה" ברחובות.

במהלך לימודיה היתה מצטיינת דיקאן באוניברסיטה העברית, קיבלה את מלגת הנשיא לדוקטורנטים מצטיינים באוניברסיטת בר אילן למשך ארבע שנים, קיבלה את מלגת הפקולטה למדעי הרוח לדוקטורנטים מצטיינים, זכתה בפרס מצטייני הרקטור לתלמידי מחקר לשנת 2006, וכן זכתה בפרס מאת Memorial Foundation for Jewish Culture.
כיהנה כרכזת הפרויקט הניסויי "למידה בדרך החקר" בחט"ע במזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, בעבר מרצה ומדריכה פדגוגית במכללת אחווה. כיום חברת הנהלה, ראש החוג לחינוך ומרצה במכללת גבעת ושינגטון.
מחקריה עוסקים בפילוסופיה מוסיקלית וביחסי גומלין בין מוסיקה לבין דת וחברה. שותפה להוצאה מדעית של כתבי יד של אורטוריות מן המאה ה-18 במכון האיטלקי Fondazione Arcadia במילנו, וכתבה כמה הקדמות להוצאות הללו.

 

דר חנה קהתד"ר חנה קהת

כתבה את הדוקטורט שלה באוניברסיטה העברית בירושלים במחשבת ישראל. בנושא: "תמורות באידיאה של תלמוד תורה בעידן המודרני". עוסקת במחקר ובהוראה בתחומים של מקרא ומחשבת ישראל כמו כן עוסקת במחקר, בכתיבה ובהוראה בתחום של מגדר ויהדות. מלמדת במכללת גבעת וושינגטון, מכללת סמינר הקיבוצים ובלימודי תואר שני בתרבות ישראל במכללת אחווה. פרסמה מאמרים רבים, בכתבי עת מדעיים, בספרי עיון והגות ובמסגרות חינוכיות; פרסמה שלשה ספרים: "משנת הנצי"ב", "פמיניזם ויהדות – מהתנגשות להתחדשות" ו"למוד תורה של נשים – אידיאה ומשמעות".
ד"ר קהת היא בעלת תואר דוקטור לשם כבוד ממכון וייצמן וכן בעלת אות נשיא המדינה למתנדב, ואות שדולת הנשים בישראל.

 

 

תמונה לאתר- דר אסתי איזמןד"ר אסתי איזמן

ד"ר איזמן סיימה את לימודיה לקראת תואר ראשון, שני ושלישי באוניברסיטת בר אילן. נושא עבודת המחקר שלה הוא השפעות ההתקשרות, הרווחה הנפשית והאוריינטציה הדתית על איכות האינטראקציה התווכית בפרספקטיבה תלת-דורית. במהלך לימודיה זכתה למלגות הצטיינות ונכללה בין מלגאי שופף לתואר השלישי. לד"ר איזמן נסיון רב בעבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים והיא כיהנה כמדריכה מחוזית במחוז מרכז לשילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל. היא עובדת כחברת סגל במגמה לחינוך מיוחד באוניברסיטת בר אילן ומרכזת בו את התכנית להכשרה מעשית. תחומי מחקרה מתמקדים בגורמים קוגניטיביים ואפקטיביים הקשורים להתנסות בלמידה מתווכת וכושר ההשתנות הקוגניטיבי בקרב ילדים רגילים וילדים בעלי צרכים מיוחדים.

 

הדס מלכה הכהןד"ר הדס-מלכה הכהן

למדה תואר ראשון ותעודת הוראה במסלול לחינוך מיוחד בשילוב התמחות מוזיקאלית במכללה לחינוך לוינסקי, ת"א. המשיכה את לימודיה לקבלת התואר מוסמך (M.A) בביה"ס לחינוך של הפקולטה למדעי הרוח אוניברסיטה העברית ירושלים, במסלול חינוך מיוחד ומחשבים וסיימה בהצטיינות. עבודת התיזה שלה עסקה ב"השפעת התרגול במשחק המחשב (טטריס), על התפיסה המרחבית והשגים בחשבון בקרב נערים המוגדרים כבעלי הפרעות קשות בהתנהגות". את התואר השלישי רכשה במסגרת החוג "טכנולוגיות ותקשורת בחינוך" בביה"ס לחינוך של אוניברסיטת "בר אילן". עבודת הדוקטורט שלה עסקה בנושא "מודל לבניית קורס אקדמי מקוון מצליח וכלי לבחינת מידת הטמעת האסטרטגיות הפדגוגיות בסביבה הוירטואלית של הקורס האקדמי המקוון". במסגרת לימודי הדוקטורט זכתה למלגות הצטיינות ולפרס מיט"ל (מרכז ידע וטכנולוגיות למידה במוסדות להשכלה גבוהה בישראל) על הצעת מחקר מצטיינת. התמחותה בתחום חינוך מיוחד והוראת טכנולוגיות בחינוך כוללת גם הוראה במסגרת משרד החינוך (לילדים הסובלים מהפרעות בהתנהגות (ADHD) ולילדים מאושפזים בבית חולים). בנוסף, הנחיית מנהלים ורכזי מחשוב במסגרת פרוייקט "מחר 98"; הכנת תוכנית מחשוב ולווי התהליך, העברת השתלמויות לרכזי מחשוב ומורים, בניית יחידות לימוד ממוחשבות ומתוקשבות.
במסגרת עבודתה בבית החולים בנתה מיוזמתה מודל לטיפול בחרדה בקרב ילדים מאושפזים באמצעות בניית תסריט על מהלך האשפוז שלהם (ראו תמצית המאמר באתר www.schooly.co.il/dana) ולימדה והפיקה עם הילדים המאושפזים סרטים. בספטמבר 2011 עברה להוראה במכללת "אחוה" ובמכללת "גבעת ושינגטון". עד כה זכתה לחשיפה במסגרת תוכנית הטלוויזיה "ערב חדש" כמומחית לפדגוגיה וטכנולוגיה וכנסים בנושאי שילוב טכנולוגיות בהוראה ולמידה : כנס ציי'ס של המרכז לחדשנות טכנולוגית באוניברסיטה הפתוחה וכנס מיט"ל (מרכז ידע טכנולוגיות למידה באקדמיה). בעלת אוריינטציה מחקרית ומעוניינת לחבור לקבוצות מחקר בתחום החינוך המיוחד ותקשוב וטכנולוגיות בהוראה/ בלמידה.

 

Sד"ר תמר מאיר

ד"ר תמר מאיר הינה ראש החוג לספרות במכללה האקדמית גבעת וושינגטון. הכשרתה כוללת תארים בספרות עמ"י, פילוסופיה יהודית ותלמוד, מאוניברסיטת בר-אילן, וכן השכלה תורנית רחבה בבתי מדרש שונים. את עבודת הדוקטור שלה כתבה על הקשרי עריכה של סיפורים במדרש רות-רבה.
מחקריה של ד"ר מאיר מתמקדים בעיקר תחום המדרש והאגדה של חז"ל. במקביל להוראה במכללה היא מלמדת בתכנית לתואר שני להוראת אגדה במכללת אפרתה, וכן במחלקה לספרות ובמדרשה של אוניברסיטת בר-אילן. בעבר לימדה בתיכונים, ובמדרשות שונות, והייתה עמיתת מחקר במכון התלמודי במת"ן, ובמכון שוורץ לאתיקה, יהדות ומדינה בבית מורשה.
נוסף להכשרתה האקדמית, היא בעלת תעודת מגשרת מוסמכת, מנחת קבוצות מוסמכת, ומדריכת כלות.

 

 

הרב יצחק לויהרב יצחק לוי – רב המכללה

למד לקראת הסמכה לרבנות ודיינות.לימד בתיכון בקבוצת יבנה במשך 15 שנה. רס"ן במי'ל בתפקיד רב אוגדה ומרצה במסגרות צבאיות רבות. מלמד בישיבת כרם ביבנה.
חבר בפורום רבנים בנושאים חינוכיים ודתיים.

תחומי ענין ומחקר :
א.היחס שבין מסורת וחידוש בחינוך היהודי.
ב.סוגיות חינוכיות עכשויות. כגון: ענישה בחינוך. מעמד האשה ביהדות. היחס לתקשורת ולמדיה. תופעת החילון.

 

 

הרב יוחנן קאפחד"ר יוחנן קאפח

בוגר ישיבת כרם ביבנה ומוסמך לרבנות. למד לימודי "מורה בכיר" במכון להכשרת מורים שע"י ישיבת כרם ביבנה. סיים את לימודי התואר ראשון במכללת אורות ישראל – רחובות ("מורשת יעקב" לשעבר).
סיים את התואר השני באוניברסיטת בר-אילן. נושא עבודת הגמר "דרכו של הרמב"ן בפרשנות ההלכתית, ע"פ פירושו לפרשת משפטים".
המשיך את לימודיו לתואר שלישי באוניברסיטת בר-אילן. נושא המחקר הוא "הפירוש לתהלים של רבי יוסף ב"ר אברהם חיון; ניתוח הדרך הפרשנית, בצירוף מהדורה מדעית מבוארת של מבחר מזמורים". במהלך לימודיו קיבל מלגות שונות – "מצטייני רקטור" ומלגת "קרן חי לסטודנטים מצטיינים"
שימש במשך שנים רבות כר"מ בישיבת ההסדר "אורות יעקב" ברחובות, וכיום משמש כראש כולל גמרא ומרצה לתנ"ך במכללות "גבעת וושינגטון" ואורות ישראל". מחקריו מתמקדים בפרשנות מקרא בדגש מסוים לפרשנות הלכתית.

 

 

אורלי ינקלבסקי גינטהמרצה אורלי ינקלבסקי גינט

למדה לימודי תואר ראשון באוניברסיטת בר-אילן בחוג לאנגלית ותואר שני באוניברסיטת תל – אביב בשילוב תקשורת ומחשבים בחינוך. עוסקת כמעט שני עשורים בהטמעת תוכניות תקשוב בבתי ספר והדרכת צוותי מורים בשילוב המחשב בהוראה. מרכזת את תחום המחשבים במכללה. עוסקת במחקר בתחום טיפוח החשיבה במסגרת לימודי הדוקטורט באוניברסיטת בן-גוריון.

 

 

 

2013-10-03 13.36.22ד"ר חנה ניצן

למדה לימודי תואר ראשון ושני בארצות הברית בחוגי החינוך הגופני: ארגון ומנהל ספורט. המשיכה לימודיה לתואר שלישי בחוג לחינוך. נושא עבודת המחקר שלה הוא "הקניית ערכים אסתטיים ופסיכומוטוריים באמצעות הריקוד". שותפה לכתיבת הפרק "הריקוד המובנה" בתוכנית הלימודים החדשה של החינוך הגופני בגיל הרך- משרד החינוך, ירושלים. מרבה לתת השתלמויות בפני גננות, סייעות ומורים לחינוך גופני בתחום הריקוד, המשחק והתנועה בגיל הרך.

 

 

 

רינת כספיד"ר רינת כספי

למדה תואר ראשון ושני באוניברסיטת בר אילן בחוג להתפתחות הילד וסיימה בהצטיינות יתרה. המשיכה את לימודיה לתואר שלישי באוניברסיטת בר אילן בחוג להתפתחות הילד, נושא המחקר שלה הוא: השפעת תיווך אם ותיווך עמיתים על כושר השתנות קוגניטיבי בקרב ילדים צעירים. במהלך לימודיה לתואר שני קיבלה מלגה לתלמידים מצטיינים ובמהלך לימודיה לתואר שלישי קיבלה את מלגת הנשיא לדוקטורנטים מצטיינים וזכתה בפרס הרקטור לתלמידי מחקר מצטיינים. סיימה לימודי העשרה אינסטרומנטלית ומאבחנת דינמית במרכז הבינלאומי לקידום כושר הלמידה בירושלים. בשנים 1997-2007 שמשה כיועצת סטטסטית באוניברסטית בר אילן. בשנים 2006-2011 עבדה כמרצה ומדריכה פדגוגית בגיל הרך במסלול לחינוך מיוחד במכללת בית ברל. הצטרפה לסגל מכללת גבעת וושנגטון משנת 2009.

 

 

זאב קאיםד"ר זאב קאים

למד לימודי תואר ראשון במכללת ירושלים בחוגים לתנ"ך וייעוץ חינוכי.
את התואר השני סיים בהצטיינות יתרה באוניברסיטת בר-אילן בחוג לייעוץ חינוכי. המשיך את לימודיו באוניברסיטת "בר אילן" לתואר שלישי במחלקה לחינוך, והתמקד בעבודת הדוקטוראט בחקר דפוסי חיפוש עזרה של מתבגרים נורמטיביים ומתבגרים בסיכון. במהלך לימודיו,בין השנים 2001-2008, קיבל מלגות הצטיינות רבות מטעם אוניברסיטת בר-אילן וגם את פרס הרקטור לדוקטורנטים מצטיינים מטעם האוניברסיטה. הגיש מועמדות לפרס קרן שניצר. מחקריו עוסקים בדפוסי חיפוש עזרה של מתבגרים, נוער בסיכון, שחיקת מורים ושילוב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים. השתתף במספר כנסים במכללות ובאוניברסיטאות שונות בארץ.

 

ברוך אלסטרד"ר ברוך אלסטר

למד לתואר ראשון (B.Ed.) בהוראת תנ"ך ותושב"ע במכללת הרצוג. המשיך את לימודיו לתואר שני ושלישי במסלול המשולב במחלקה לתנ"ך באוניברסיטת בר-אילן. לצורך עבודת הדוקטור זכה במלגת הנשיא לדוקטורנטים מצטיינים באוניברסיטה. נושא עבודת הדוקטור שלו הוא "אהבה אנושית וזיקתה לאהבה רוחנית בפרשנות היהודית לשיר השירים". על העבודה זכה במלגה מטעם המרכז לחקר האשה ביהדות ע"ש פניה גוטספלד הלר באוניברסיטת בר-אילן, וכן בפרס חורגין על עבודת דוקטור מצטיינת מטעם המחלקה לתנ"ך באוניברסיטה.

מחקריו עוסקים בתחומים מגוונים במקרא ובפרשנותו. בינתיים פרסם מאמרים על שיר השירים ופרשנותו, על פרשנות המקרא בעת החדשה ועל הסיפור המקראי. שוקד כעת על מהדורה לפירוש למגילות בכתב-יד מבית מדרשו של רשב"ם.

 

מיכאל שניידמןד"ר מיכאל שניידמן

למד לימודי תואר ראשון והשני באוניברסיטה בברית המועצות לשאבר בחוגים לשפה וסיפרות אנגלית. המשיך את לימודי לתואר שלישי באוניברסיטה לבלשנות במוסקבה בחוג לדקדוק ותולדות השפה האנגלית. עבודת המחקר הייתה על אינטראקציה בין  דקדוק ולקסיקון בטקסט.  נואשים אחרים הם תירגום, הוראת אנגלית כשפה זרה ולמטרות אקדמיות,  שיח.

 

 

 

 

הרב פריאל יוסףד"ר-הרב יוסף פריאל

תושב אריאל שבשומרון, שימש בתפקידים רבים במערכת החינוך. הוא שימש כמחנך בכל שכבות הגיל מגן הילדים ועד לכיתות הגבוהות בבית הספר התיכון. הוא היה מנהל בית ספר יסודי, ר"מ בישיבה תיכונית, ובעשר השנים האחרונות הוא משמש כמרצה לתנ"ך במכללות גבעת ושינגטון ואורות, ובמרכז ללימודי יסוד באוניברסיטת בר-אילן. הוא שימש כרב בית כנסת באפרת וכמלווה רוחני במקומות נוספים. עבודת הדוקטור שלו עסקה בפרשנותו של חזקוני לתורה, אך עיקר עיסוקו המקצועי הוא בתחום הגיאוגרפיה וההיסטוריה של תקופת המקרא ובתחום המבנה והסדר של חומשי התורה. על קצה עטו מונח כרגע יסוד לספר שינסה לנמק את חלוקת פרשות השבוע כפי השיטה הבבלית המוכרת לנו, והוא מתכנן בעתיד להוציא אף את עבודת הדוקטור שלו כספר.

 

ליאת מירבליאת מירב

סיימה בהצלחה לימודי תואר ראשון במסלול דו חוגי , יחסים בין לאומים ולימודי מזרח אסיה- מסלול סין , האוניברסיטה  העברית בירושלים, סיימה בהצלחה לימודים לתואר גננת מוסמכת בכירה , מכללת לוינסקי לחינוך . עבדה כגננת אם במשך שמונה שנים בקרב אוכלוסיות מגוונות, השלימה בהצטיינות  תואר שני בחינוך  במסלול תכניות לימודים והוראה  – חינוך יהודי באוניברסיטת בר אילן.  נושא עבודת התיזה: אמונות חינוכיות בסיפורי  חיים של גננות- מחקר נרטיבי.  דוקטורנטית בחוג לחינוך באוניברסיטת בר אילן. במקביל להוראה במכללה , מרכזת תכנית אור – אגף שח"ר משרד החינוך בגני הילדים בבית שמש, תכנית המתמקדת בטיפוח כישורי שפה, מתמטיקה והבעה רגשית בקרב ילדים יוצאי הקהילה האתיופית, ילדי רווחה ותיקים וילדים בסיכון , תוך שילוב עבודה עם הורים .

 

ד"ר רבקה קדוש

למדה לימודי תואר ראשון באוניברסיטת בר-אילן בחוג לספרות עברית ומידענות. סיימה בהצטיינות לימודי תואר שני ואת התואר השלישי עשתה במסגרת מפעל מלגות הנשיא לדוקטורנטים מצטיינים באוניברסיטת בר-אילן. נושא עבודת המחקר שלה הוא סיפורי ר' יוסף חיים בהקשר יצירתו הדרשנית- היבטים פואטיים, אידאיים וחברתיים. במהלך לימודיה קיבלה מלגות מטעם האוניברסיטה, המכון לחקר יהדות בבל וגם מטעם יד בן צבי. כיהנה כחברה בוועדה האקדמית במכון לחקר יהדות בבל וחברה בצוות
כותבי הערכים באנציקלופדיה של הסיפור היהודי, סדרת תימה, חקר גלגולים של
סיפורים בספרות עם ישראל לדורותיה. מחקריה עוסקים בסיפורים עממיים המשובצים בדרשות ובספרות ילדים. היא מרצה גם במכללה בבית וגן ומשמשת גם מנחה ומכשירה סטודנטיות להוראת ספרות.

 

ד"ר רחל ברוך

בעלת תואר שני במוקד התפתחות הילד באוניברסיטת בר אילן, ותואר שלישי בהתמחות תקשורת בחינוך מטעם אוניברסיטת בן גוריון. נושא עבודת הדוקטורט: מגדר וטכנולוגיית המידע: תפקוד, תפישות ועמדות של סטודנטיות הלומדות בסביבת למידה מתוקשבת.
שימשה בתפקיד ראש המכון ללימודים מקוונים במכללה האקדמית אחוה ומשמשת כאחראית לימודי מחשב. בעשר השנים האחרונות היא נושאת בתפקיד רכזת תחום למידה מתוקשבת במכללה. במהלך השנים ליוותה את פיתוחם של קורסים מתוקשבים רבים והובילה תכניות לפיתוח הוראה מתוקשבת בקרב סגלי ההוראה במכללות להכשרת מורים. תחומי מחקר ועניין: מגדר, טכנולוגיית המידע והשפעתה, למידה מתוקשבת.

 

ד"ר גלית אגם בן ארצי

בוגרת אוניברסיטת בר –אילן בהצטיינות בחוג לחינוך מיוחד בבית הספר לחינוך.
נושא עבודת המחקר שלה בתואר השלישי הוא קשרי חברות של ילדים צעירים עם אוטיזם בתפקוד גבוה. במהלך לימודי הדוקטורט קיבלה מלגת נשיא על הצטיינות בלימודים.
בהכשרתה הינה מאבחנת דידקטית ומומחית בשיפור תפקודי למידה, בוגרת מרכז חדד לחקר דיסלקסיה ולקויי למידה באוניברסיטת בר אילן.
כיהנה כמדריכה ארצית ללקויות מורכבות באגף לחינוך מיוחד של משרד החינוך וכן כמומחית תחום (Autism spectrum disorder) ASDבמתי"א גבעתיים בה הדריכה וייעצה בתחום זה לצוותים חינוכיים ולמשפחות. ריכזה והנחתה תכנית התערבות לקידום תפקוד חברתי-רגשי של ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה, ביחידה להשתלמויות והדרכה, אוניברסיטת בר-אילן.
חברה בצוות היגוי עירוני של העיר קריית אונו בתחום השילוב ופיתוח דרכי הערכה ואבחון תעסוקתי עבור מתבגרים בעלי ASD.
פרסומיה עוסקים באוכלוסיית ASD ובעיקר בעלי התפקוד הגבוה.

 

ד"ר סטרימבאום פינקו

למד לימודי תואר ראשון והשני בפקולטה למדעי התנועה הספורט והבריאות University of Bacau – Romania – בחוגים: חינוך גופני והספורט , המשיך את לימודיו לתואר שלישי ב- National Academy of Physical Education and Sports Bucharest – Romania נושא עבודת המחקר שלו הוא שינוי גישה והרגלים כלפי הפעילות הגופנית והספורט בקהילות הדתיות.

פרסומיו עוסקים בהוראת הכדור עף:
ספר- Obiectivizarea instruirii. Ed. Plumb, Bacau-Romania,1996. Volei
כדור עף – גישות חדשות באימון לקראת תחרות- הגיגי הגבעה-1996.
כדור עף ממבט אחר – הגיגי הגבעה – 1999.
מודל הכנת הקבוצה למשחק ברמה הישגית גבוהה: היבט אחר על טכניקת המשחק הגיגי הגבעה- 2000.
כתיבה ועריכת ספר לימודי – "כדור עף- לימוד משחק דרך משחק" – גבעת ושינגטון – 2001

 

ד"ר אפרת בנג'ו

למדה לימודי תואר ראשון והשני באוניברסיטת בר אילן בחוג לחינוך, נושא עבודת התיזה שלה הוא "פחדים בילדות הבינונית בקרב מחוננים ורגילים- דרכי ההתמודדות עמם והקשר לסגנונות ההתקשרות". המשיכה את לימודיה לתואר שלישי באוניברסיטת בר אילן במסלול התפתחות הילד. נושא עבודת המחקר שלה הוא "זיהוי פוטנציאל למחוננות בגיל צעיר באמצעות אבחון דינמי ומדדי אינטליגנציה רגשית".  מחקריה עוסקים בתחום המחוננות וההצטיינות.

ד"ר שירה אילוז

ד"ר שירה אילוז למדה באוניברסיטת בר אילן את לימודי התואר הראשון בפסיכולוגיה, השני והשלישי כמלגאית מצטיינת בייעוץ חינוכי. מלמדת בביה"ס לחינוך בבר אילן, ומרכזת את לימודי התואר השני בייעוץ חינוכי במכללה החרדית בירושלים מטעם אוניברסיטת בר אילן. השתייכה לצוות המכון לחקר החינוך  הדתי וקידומו בביה"ס לחינוך באוניברסיטת בר אילן ופרסמה דוחות מחקר ומחקרים אודות החינוך הדתי. מתמחה במדידה והערכה בחינוך, תכנון לימודים וחינוך דתי. מורים, דרכי החשיבה שלהם ועמדותיהם נמצאים במוקד מחקריה. בניתוח עמדותיהם היא נעזרת בכלים כמותיים המאפשרים מבט רחב ומקיף, מהם שאלונים שפותחו על ידה במשך השנים, ובכלים איכותיים המזמנים אפשרות להעמקה והתבוננות בתהליכים שהמורים חווים.

 

ד"ר אהרון דיין

הוסמך להוראת חינוך גופני במכללה לחינוך גופני במכון וינגייט. את לימודיו לתואר ראשון (B.S.) ושני (M.S.) בחינוך גופני השלים במכללה
בארצות הברית (עם מלגת לימודים מלאה) –
N.Y. State University of New York, College at Cortland, Cortland,
המשיך את לימודיו לתואר שלישי Ph.D. במכללה בארצות הברית (עם מלגת לימודים מלאה) – Louisiana State University at Baton Rouge, Louisiana
תחום לימודיו לתואר שני ושלישי התמקדו בהתנהגות מוטורית וכלל את הנושאים: למידה והתפתחות מוטורית וחינוך גופני לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים. אהרון פרסם מאמרים בנושאים אלה. אהרון השלים לימודים בקורסי מאמנים בשחייה וכדורסל במכון וינגייט ואימן ספורטאי עלית במקצועות אלה. אהרון לימד במכללות בהן למד בארה"ב ובמכללת וינגייט. בשנים האחרונות, אהרון מלמד את הנושאים בהתנהגות מוטורית, שחייה ושיקום במים במכללת גבעת ושינגטון ובמכללת סמינר הקיבוצים. אהרון בסיוע סטודנטים ממכללת גבעת ושינגטון עוסקים בשיקום במים לנערים בעלי פיגור שכלי בינוני ועמוק ממעון מוריה בגדרה. הפעילות מתבצעת בבריכה במכללת גבעת ושינגטון. ד"ר אהרון דיין מרכז את לימודי השחייה בעיריית תל-אביב-יפו ומתמקד באופן מיוחד בפעילות של הדרכת שחייה לאוכלוסיות מוחלשות. אהרון פיתח וריכז את התוכנית "מצוינים להוראה" של משרד החינוך במכללת גבעת ושינגטון.

הלמן שירה

למדה לימודי תואר ראשון והשני באוניברסיטת בר אילן בבי"ס לחינוך בחוג לחינוך מיוחד. ממשיכה בהשלמת תיזה לצורך לימודי דוקטורט ונושא עבודת המחקר שלה הוא " סגנון הורות ולכידות משפחתית בקרב הורים וילדים המאובחנים ב- ADHD ומטופלים בעזרת בעלי חיים".
בנוסף למדה בתוכניות ללמודי תעודה "התערבויות בעזרת בעלי חיים" במכון מגיד באוניברסיטה העברית, ו"טיפול משפחתי וזוגי" בת.ל.מ.
עבדה כמורת שילוב ורכזת שילוב במחוז דרום ואף הדריכה כמומחית תחום להוראה מתקנת בחשבון מטעם מתי"א באר שבע.
בנוסף לעבודתה במכללות עוסקת בטיפול בעזרת בעלי חיים במקומות שונים בהם מפת"ן לנוער בסיכון, מכון להתפתחות הילד, עם ילדי אומנה ומגורשי גוש קטיף.
מעבירה השתלמויות לצוותי מורים ואנשי חינוך בתחומים שונים בהוראה, שילוב והיבטים רגשיים של תלמידים.

 

ד"ר מירי שחף

סיימה תואר ראשון בהצטיינות במכללת וינגייט. את לימודי התואר השני סיימה באוניברסיטת חיפה בשילוב מכללת וינגייט. נושא התזה התמקד בלמידה מוטורית וכותרו היה: " ההשפעה של אסטרטגיית למידה המשולבת בדרכי למידה שונות (מגוונת וחדגונית) על ביצוע של מטלות מוטוריות סגורות בקרב ילדים הזכאים לסל החינוך המיוחד". את לימודי התואר השלישי סיימה באוניברסיטת בר אילן. נושא מחקרה היה:    "הקשר בין השתתפות בספורט הישגי ומאפיינים אישיותיים לבין הישגים לימודיים בקרב תלמידי תיכון". במהלך לימודיה לתואר ראשון קיבלה מילגת מצטיין דיקאן. במהלך לימודיה לתואר שלישי קיבלה מילגה ממשרד החינוך, וכן לאורך כל שנות הלימודים קיבלה פרסי עידוד מטעם ועדת המלגות והפרסים של אוניברסיטת בר אילן. כיהנה כמדריכה לחינוך גופני מחוזית במחוז מרכז במשך שש שנים בפרויקט ששם לו כמטרה לעודד את החינוך הגופני במגזר הממלכתי דתי. מאמריה עוסקים הן בהיבטים בריאותיים של פעילות גופנית: השמנה, אוסטיאופורוזיס ורמות הורמונים, והן בהיבטים פרקטיים של יוזמות בחינוך גופני, שעה פרטנית ועוד. ספרה "פרפראות בתנועה" מציג לקט פעילויות בתנועה לימי ספורט והפסקות פעילות בזיקה למועדי ישראל. משמשת  במכללה כמדריכה פדגוגית ומלמדת קורס משחקי תנועה והתפתחות סנסו-מוטורית בגיל הרך. בנוסף לעבודתה האקדמית משמשת כמורה לחינוך גופני במערכת החינוך.

 

ד"ר דבורה לדרמן-דניאלי

סיימה תואר ראשון בחינוך באוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני בחינוך מיוחד במוקד טיפולי, באוניברסיטת חיפה.
את התואר השלישי בחינוך למדה באוניברסיטת בן גוריון, כשעבודת הדוקטורט עסקה בפילוסופיה של מרדכי בובר, ובנתיב פיתוח היחס הדו-שיחי בעבודת המחנך בחינוך המיוחד.
בנוסף להיותה מרצה במכללת וושינגטון, מלמדת גם בחוג לקידום המקצוענות בחינוך באוניברסיטת בן גוריון, ובמכללת דויד ילין בפרויקט ליק"ל, המתמקד בהוראה לילדים בסיכון.
עיקר מחקרה עוסק בתחום ההוראה הדיאלוגית ובפיתוח מסלולי הכשרת-יחס בהוראה.

 

מרתה בן קיש

למדה לימודי תואר ראשון במכללה האקדמית בווינגייט ותואר שני בנושא חינוך קהילתי. נושא עבודת התזה שלה "הפעלת תכנית התערבות למניעת אלימות מילולית בבי"ס ייסודי" , חקר מקרה.
10 שנים כיהנה כמדריכת מורים חדשים, בשנתם הראשונה החל מראיונות , שיבוץ , צפייה וכלה במתן השתלמות.

 

מיקי אופיר

מדריכה פדגוגית בשנה ג' במסלול החינוך הגופני. תואר שני בפיזיולוגיה במאמץ מאוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה. תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך גופני ממכללת וינגייט.
בימים אלו מסיימת תואר שני בפיתוח מערכות חינוך, מאוניברסיטת חיפה.