ספריה

טלפון : 08-8511923

יצירת קשר

כרך ט' – מאמרים

מאמרים

יהדות וספרות
משה צפור – לקראת מהדורה חדשה של התרגום הסורי (הפשיטתא) לספר במדבר, בתרגום לעברית
אורנה לוין ולאה ברץ – בית הספר הפואטי כמטונימים הטרוטופי בשירה העברית

חינוך והוראה
אליסיה גרינבנק ואפרת בנג'ו – אמפתיה ועמדות כלפי מתן התאמות לתלמידים עם הפרעת למידה ספציפית בקרב מורים בחינוך הכללי
אליעזר יריב – 'שיחת משמעת': התערבות קצרת מועד לטיפול בהתנהגות בעייתית של תלמיד
גלית אגם בן ארצי – "פנאי זה הזמן שאני מרגיש חופשי כי אני יכול לעשות מה שבא לי" פנאי בקרב ילדים ובני נוער עם מוגבלות
אורית גילור, חגית קליבנסקי, דרורה כפיר – חינוך ביתי לילדים עם מוגבלות – היבטים חברתיים
אפרת בנג'ו ורינת כספי – פחדים של ילדים צעירים בתקופת הקורונה והקשר לתחושת הלחץ ההורי
יעקב סגל ודבורה חדד עפג'ין – העצמה ותמיכה או בדידות ב"מערכה" בקרב גננות בהתמודדות עם קשיים ואתגרים בשנת ההתמחות
צפורה שחורי- רובין – סיפורי חיים של גננות ראשונות בארץ ישראל כמקור העשרה למחקר ההיסטורי על אודות גן הילדים העברי: עיון היסטוריוגרפי
אפרת בוכריס ורבקה קדוש – ההוראה ב'מרחב הקולי' בבתי ספר חרדיים בתקופת הקורונה
יהודית חסידה ואביטל רוטנברג – אסטרטגיות התמודדות עם פערי זהות ארגונית של עובדות הוראה מהמגזר החרדי המלמדות במערכת החינוך הממלכתי-דתי

חינוך גופני ובריאות
לילך גלעד כהן ודניאל ס' מורן – מעולם החינוך הגופני לאורח חיים בריא בחברה החרדית
מירי שחף – הטיה מגדרית במחקר רפואת הספורט
סקירת ספרות
בן ציון אשל – סיפור תמר אשת ער 'נקרא ומתרגם' במהלך הדורות
כרמלה סרנגה – על זהות, הזדהות ונוודות פיזית ונפשית ברומן "כמה שזה לוקח" של יורם מלצר

מאמרים באנגלית
Educating and Reimagining the Daughter: Ethnicity and Relational Self – Construction through Writing – Klarina Priborkin