שרות לסטודנט
נהלי החזרים כספיים
נוהל אחיד ומחייב של החזרי כספים לכל מי שעוזב/ת את הלימודים מסיבה כלשהיא במהלך שנת הלימודים:
1- על תלמיד שמסיבה כלשהי מעוניין להפסיק או להקפיא את לימודיו, להודיע על כך במכתב, בפקס או בדוא"ל לרכזת ההוראה ועליו לוודא קבלת אישור על הודעתו בתוך 3 ימים ממשלוח ההודעה.
2- המועד הקובע לעניין חישוב החזר כספי ששולם בגין שכר הלימוד יהיה תאריך קבלת הודעתו של התלמיד בכתב על ביטול ההרשמה או הפסקת לימודים.
3- סטודנט שנרשם ללימודים רשאי לבטל את הרשמתו עד 14 ימי עבודה מתחילת הלימודים, לאחר מכן יחויב לשלם על לימודיו כפי שמפורט בסעיפים העוקבים.
4- סטודנט שיבטל את הרשמתו פחות מ-14 ימי עבודה מתחילת הלימודים יחוייב ב-5% משכר הלימוד השנתי.
5- סטודנט יחויב על החודש בו למד (גם אם הפסיק באמצע אותו חודש) + תשלום קנס על חודש נוסף.
6- סטודנט שמבקש לבטל את ההרשמה שלו לאחר שלושה חודשי לימוד, אינו זכאי להחזר.
לבירורים ניתן לפנות להנהלת היחידה ללימודי תעודה גבעת ושינגטון